قالب وبلاگ

کسب درآمد از گوگل ادسنس
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اكنون سایت‌ها به شیوه های نوین تبلیغاتی روی آورده اند. خصوصا صاحبان وب سایت‌های معتبر با رضایت به روش جدید تبلیغاتی شرکت معظم گوگل آن را راه اندازی کرده است روی آورده اند.

این نوع تبلیغات بر پایه‌ متن شكل می‌گیرند و به طور خاص، به موضوعات مطرح شده در یك صفحه وب مربوط می‌شوند(مثلا مقاله‌ای در مورد راه‌های مختلف وام گرفتن از بانك، تبلیغات وام‌های خصوصی و بانكی و یا نوشتن مقاله ای در مورد نقاط قوت یک محصول یا خدمت).

گوگل پس از راه اندازي سرويس تبليغاتي خود تحت عنوان گوگل ادوردز (Google Adwords) حوزه فعاليت خود را گسترش داد و سرويس جديدي را در سال 2003 تحت عنوان گوگل ادسنس (Google Adsense) راه اندازي كرد.

در اين سرويس وب مستر ها و صاحبان وب سايت ها مي توانند با باز كردن يك اكانت در گوگل ادسنس، تبليغات ادوردز گوگل را در وبسايتشان نمايش دهند و از اين را كسب درآمد كنند. امروزه سرويس ادسنس گوگل تبديل به يكي از بزرگترين و بهترين روشهاي درآمدزائي براي وب مستر ها شده است. درآمدي كه از اين راه بدست مي آيد بستگي به ميزان ترافيك وبسايت و موضوع وبسايت و كيفيت مطالب آن دارد و مي تواند از ماهي چند دلار تا چندين هزار دلار متغير باشد.

وقتي كاربري وارد وبسايتي مي شود كه تبليغات گوگل در آنجا نمايش داده مي شود، در صورتيكه بر روي تبليغات كليك كند، صاحب وبسايت مبلغي را دريافت مي كند. اين مبالغ در حساب شخصي وي در كنترل پنل ادسنس انباشته مي شود و در انتهاي هر ماه گوگل درآمد كسب شده توسط آن وبسايت را براي فرد ارسال مي كند.

براي اينكه شما هم بتوانيد از اين طريق كسب درآمد نماييد بايد مراحل زير را طي كنيد:
ابتدا بايد عضو ادسنس شويد. براي عضويت شما بايد يك وبسايت مفيد داشته باشيد كه مطالب و محتويات آن مخالف قوانين ادسنس نباشد.

پس از اينكه عضو ادسنس شديد و وبسايت شما از جانب گوگل مورد تاييد قرار گرفت، شما مي توانيد وارد اكانت ادسنس خود شويد. در داخل اكانت ادسنس مي توانيد كدهاي ادسنس را ايجاد كرده و ميزان درآمد خود از ادسنس را مشاهده كنيد.

مرحله بعدي پس از لاگين كردن در ادسنس، ايجاد كدهاي جاوااسكريپت ادسنس براي نمايش تبليغات در صفحات وبسايت خوتان هست. شما مي توانيد از بين فرمتهاي مختلف بلوكهاي تبليغاتي، فرمتي را كه با ساختار سايت شما هماهنگي دارد را انتخاب كنيد و ادسنس كدهاي لازم براي نمايش تبليغات را براي شما توليد مي كند.

پس از اينكه كدهاي جاوا اسكريپت لازم براي نمايش تبليغات ادسنس ايجاد شد، كافيست كه اين كدها را در داخل صفحه وب خود قرار دهيد. محل قرار گرفتن و نمايش تبليغات ادسنس يكي از نكات بسيار طريفي است كه بايد به آن توجه كرد. بعدآ در اين زمينه مقاله اي مفصل ارائه خواهم كرد. پس از وارد كردن كدها، كافيست فايل صفحه وب خود را بر روي سرور آپلود كنيد. مشاهده خواهيد كرد كه با مراجعه به صفحه اي كه اين كدها در داخل آن درج شده اند، تبليغات ادسنس بطور اتوماتيك در داخل صفحه وب شما نمايش داده مي شوند.

گوگل با استفاده از تكنولوژي منحصر بفرد خود بنام Content Matching، محتويات صفحه اي كه تبليغات ادسنس در داخل آن قرار گرفته است را آناليز كرده و تنها آگهي هايي كه مرتبط با محتواي موضوعي صفحه هستند را نمايش ميدهد. بطور مثال اگر صفحه وب شما در مورد آموزش فوتوشاپ باشد، گوگل سعي مي كند كه تبليغات مرتبط با فتوشاپ را در داخل صفحه نمايش دهد. اين بزرگترين مزيت تبليغات ادسنس نسبت به ساير روشهاي تبليغاتي است. چرا كه كاربري كه در حال مطالعه مقاله اي در زمينه فتوشاپ است، بر روي يگ آگهي كه در زمينه فتوشاپ است بيشتر تمايل خواهد داشت كليك كند تا بر روي آگهيي كه مثلآ در مورد تكنيكهاي باغباني است. همين امر باعث مي شود كه كاربران بر روي تبليغات شما كليك كنند و شما بتوانيد از اين را كسب در آمد كنيد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1675
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: